zaterdag 20 januari 2018

Stempelset in de Hoofdrol met de stempelset Bubble Over en ...

Hallo allemaal,

Donderdag 25 januari hou ik weer een workshop "Stempelset in de Hoofdrol" en deze keer gebruik ik de leuke stempelset
Bubble Over

met natuurlijk de bijbehorende 
Bottles & Bubbles framelits dies


Omdat ik deze keer een serie mannenkaarten wil maken, gebruik ik ook de momenteel GRATIS verkrijgbare (bij een bestelling van €60,-) Sale-A-Bration stempelset 

Epic Celebrations

De workshop wordt gehouden in mijn workshopruimte in Rotterdam Ommoord van 19.30 tot ca. 22.00 uur en kost €17,50. Dit is inclusief alle materialen, koffie/thee met wat lekkers en frisdrank. 

Maar ... schaf jij de deze avond gebruikte stempelset Bubble Over aan, dan krijg je €5,- korting op de workshop. Neem je de hele bundel (stempelset plus framelits), dan krijg je een korting van Stampin' Up! van 10% en bij mij betaal je €7,50 minder voor de workshop. 

Bovendien, wanneer je een bestelling plaatst van €60,- of meer, dan krijg je ook nog eens een GRATIS item uit de Sale-A-Bration folder naar keuze. Let op: er zijn gratis items bij een bestelling van €60,-, maar ook enkele items die slechts verkrijgbaar zijn bij een bestelling van €120,-. 

Wanneer je voor maandagmiddag 12.00 uur je bestelling plaatst, heb ik deze zeer waarschijnlijk donderdagavond al in huis! 

Heb jij zin om ook te komen aanstaande donderdag, stuur dan een mailtje naar stampmydream@gmail.com. 

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten