vrijdag 13 oktober 2017

Coffee Café, deel 5, You Are Amazing

Hallo allemaal,

Dan nu de laatste kaart van de Stempelset in de Hoofdrol workshop met de Coffee Café set.

Deze kaart had ik gezien op Pinterest en vond hem gewoon te leuk om niet te casen (CASE = Copy And Share Everything).



Hij is gemaakt op een stuk cardstock van Whisper White, met daarop, hoe kan het ook anders, een stuk DSP (designer series paper) uit de serie Coffee Break.

Hierop zijn diverse figuren geplakt die deels gestempeld zijn met de stempels uit de Coffee café stempelset en gestanst zijn met de Coffee Cups Framelits Dies.

Verder is er een tekstje gestempeld op een ovaal, gestanst met de Stitched Shapes Framelits Dies.


Deze tekst is weer geplakt op een uitgestanste ovaal op Blushing Bride cardstock.

Hieronder zie je de verschillende artikelen die ik gebruikt heb, uitgezonderd het cardstock en de dimensionals.







De stempelset kan natuurlijk apart gekocht worden of als bundle samen met de Thinlits.

Deze maand is er tot en met 31 oktober nog een leuke actie met het designer series paper! Kijk hiervoor bij mijn blogbericht van 29-09-2017, waarbij ikzelf nog een extra actie geplaatst heb in verband met mijn 5-jarig jubileum bij Stampin' Up!

Ik hoop dat jullie met plezier de afgelopen weken de kaarten en andere items hebben bewonderd.

Wil je nu zelf ook eens zo'n Stempelset in de Hoofdrol workshop meemaken, dan kan dat!

Kijk dan even op het bericht van vanmiddag om 16.00 uur!

groetjes,

Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten