dinsdag 23 mei 2017

Nieuwe catalogus én KICK OFF party op twee avonden

Hallo allemaal,

Nog 9 nachtjes slapen ... dan kunnen we bestellen vanuit de nieuwe catalogus van Stampin' Up!


Deze gaat 1 juni in en mijn vaste klanten hebben hem reeds mogen ontvangen.

Wil jij ook zo'n mooie catalogus ontvangen, dan kan je me een mailtje sturen. Voor enkel de verzendkosten van € 3,90 wordt deze bij je thuis bezorgd!

Maar ... je kan natuurlijk ook naar mijn KICK OFF PARTY komen op dinsdag 6 of donderdag 8 juni!

Dan ligt deze catalogus GRATIS voor je klaar en maak je ook nog een leuke MAKE & TAKE!

Stuur mij een mail wanneer je een nieuwe catalogus wilt ontvangen en/of wanneer je mee wilt doen met één van de avonden van de KICK OFF party naar stampmydream@gmail.com. Graag vermelden welke avond of avonden je kan, zodat ik de belangstellenden kan verdelen over beide avonden.

De party wordt gehouden in Rotterdam Ommoord en duurt van 19.30 - ca. 21.30 uur.

groetjes,

Maaike de Ridder-Sack

Geen opmerkingen:

Een reactie posten