donderdag 13 april 2017

Workshop Stempelset in de Hoofdrol met de stempelset "Cool Treats"

Hallo allemaal,

Volgende week donderdag, 20 april, geef ik weer een workshop Stempelset in de Hoofdrol, met deze keer de leuke stempelset
Cool treats

Natuurlijk gebruiken we daarbij ook de bijpassende Framelits

Frozen Treats


Natuurlijk gebruiken we ook het designer series paper 
Tasty Treats
en het bijbehorende washitape

Lijkt het jou leuk om hiermee aan de slag te gaan, kom dan gezellig langs.

De workshop duurt van 19.30 tot ca. 22.00 uur en wordt gehouden in mijn workshopruimte in Rotterdam Ommoord.

De kosten zijn €17,50, inclusief koffie/thee met wat lekkers, frisdrank en alle gebruikte materialen. 

Wanneer jij de stempelset of de framelits bij mij bestelt, krijg je €5,- korting op de workshop. 

Bestel je beiden (dus de bundle), dan krijg je €7,50 korting.

Neem je een nieuwe introducé mee, dan krijg je ook nog eens €5,- korting! 

Wanneer je je bestelling uiterlijk zaterdagmiddag 16.00 uur aan mij doorgeeft, dan hoop ik het voor donderdag in huis te hebben. 

Je kunt je opgeven via stampmydream@gmail.com

groetjes en alvast fijne Paasdagen!

Maaike




Geen opmerkingen:

Een reactie posten