dinsdag 11 april 2017

Retired List Stampin' Up!

Goedemorgen allemaal,

Zoals jullie wellicht al weten, krijgen we per 1 juni een nieuwe catalogus van Stampin' Up!

Dat betekent dat er nu al een hoop artikelen uitverkocht gaan worden. Deze staan allemaal op de zogenaamde Retired List, die je HIER kunt vinden.


Wil jij nu een bestelling doen uit deze Retired List dan kan dat. Maar ... wees er snel bij, want het gaat ontzettend hard en OP = OP !!!

Het makkelijkst en het snelst bestel je via mijn webshop, waarbij je zelf dan ook meteen kunt zien of een artikel nog op voorraad is of niet. Kijk links bij de Retiring Products.

Natuurlijk kan je mij ook een mail sturen, maar omdat ik naast Stampin' Up! nog een normale baan heb, kan ik de mailtjes vaak pas 's avonds lezen en dan kan het te laat zijn. ;-(

Mijn mailadres is stampmydream@gmail.com

Veel succes ermee en bij vragen, ben ik vandaag (dinsdag) de gehele dag telefonisch te bereiken via 06-12949293.

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten