dinsdag 28 maart 2017

To a Wonderful Friend

Hallo allemaal,

Vinden jullie het ook zo leuk om doosjes te maken? Altijd geweldig om iemand zo een cadeautje te geven, toch?

Onlangs kreeg ik zelf tijdens onze teamdag een leuk doosje van Carolien Boone en geïnspireerd door haar doosje maakte ik voor de workshop van afgelopen zaterdag onderstaand doosje met de Window Box.


Natuurlijk is het leuk wanneer er dan ook iets in zit! Dus beklede ik twee heerlijke geurkaarsjes met een strookje van hetzelfde Designer Series Paper uit de Succulent Garden DSP, wat ik voor de zijkanten van het doosje had gebruikt.


De bloem is gemaakt met behulp van de Succulent Framelits Dies


Hiermee kan je ook van die fantastische vetplantjes maken en natuurlijk kun je ze gebruiken op mooie kaarten, die je stempelt met de Oh So Succulent stempelset. 




De tekst op mijn doosje "To a Wonderful Friend" komt uit de stempelset Dragonfly Dreams en heb ik in twee stukjes gestempeld.


Wist je overigens dat je je deze week (tot en met vrijdag 31 maart) nog kunt inschrijven bij Stampin' Up! voor slechts €129,-. Hiervoor kan je dan producten met een waarde van €175,- aanschaffen én je krijgt ook nog eens twee stempelsets naar keuze helemaal GRATIS!

Wil jij ook lekker aan de slag met bovenstaande artikelen? Stuur me dan een mailtje via stampmydream.blogspot.nl en ik adviseer je graag!

groetjes,

Maaike

1 opmerking:

  1. He, gezellig Maaike die nieuwe blogberichtjes. Ik had ze gemist :-) En het doosje is echt supergaaf geworden. Ik ben er nog steeds trots op en blij mee. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen