zaterdag 25 maart 2017

Hello Spring

Hallo allemaal,

Genieten jullie ook zo van de lente? Ik wel hoor, ik vind het heerlijk!

Daarom heb ik vandaag tijdens m'n workshop de gasten onderstaande kaart laten maken.



We hebben daarbij gebruik gemaakt van de stempelset Oh So Succulent en de bijbehorende Succulent Framelits Dies. Natuurlijk ook het geweldige papier Succulent Garden Designer Series Paper. Ik vind dat toch écht helemaal super. Daarnaast gebruikten we de stempelset Jar of Love en de bijbehorende Everyday Jars Framelits Dies.


Overigens, wist je dat het Succulent Garden Designer Series Paper nu ook GRATIS te verkrijgen is tijdens de laatste dagen van de Sale-A-Bration?
Maar ... niet alleen bovenstaand papier, maar ook andere artikelen zijn toegevoegd aan de toch al gave collectie GRATIS artikelen, die we nog tot en met vrijdag 31 maart kunnen krijgen, bij een bestelling van €60,- of meer.

Hieronder heb ik ze genoemd:
147366 2016-2018 In Color A4 Cardstock
147365 Party Animal Designer Series Paper
147363 Succulent Garden Designer Series Paper
147364 Tasty Treats Specialty Designer Series Paper
147362 Party Animal Designer Washi Tape
147359 Petal Burst Textured Impressions Embossing Folder
147360 Seaside Textured Impressions Embossing Folder
147356 Sparkle Textured Impressions Embossing Folder

Wil jij er meer over weten of een bestelling plaatsen? Mail me dan via stampmydream@gmail.com

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten