donderdag 19 mei 2016

Stampin' Up! Kick Off Party op donderdagavond 2 juni a.s. !

Hallo allemaal,

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het 1 juni en gaat de nieuwe catalogus van Stampin' Up! van start!

Eigenlijk wil ik er geen tijd overheen laten gaan om jullie mee te laten genieten van al het moois wat er in de nieuwe catalogus staat.

Daarom organiseer ik meteen op donderdagavond  2 juni een catalogus Kick Off Party in mijn workshopruimte in Rotterdam Ommoord. De party duurt van 19.30 - ca. 21.30 uur.

Tijdens deze party laat ik je al wat leuke spulletjes zien uit de nieuwe catalogus én maken we twee leuke Make & Takes.

Heb je ook zin om te komen kijken naar al die nieuwe spulletjes en twee projectjes te maken helemaal voor niets? Geef je dan snel op, want ik heb slechts ruimte voor max. 12 personen.

Stuur een mail naar stampmydream@gmail.com om je in te schrijven voor deze supergave party.

Woon je nu te ver van Rotterdam vandaan en wil je toch profiteren van deze Kick Off Party? Dan bied ik de hele week, dat wil zeggen van 1 tot en met 7 juni een KORTING aan van 5% aan iedereen die ZELF VIA MIJN WEBWINKEL een bestelling plaatst !!!
Let goed op dat je bij je bestelling ervoor zorgt dat je mij kiest als jouw demonstratice. Stuur mij vervolgens na het plaatsen van je bestelling een mail met het bedrag van je bestelling en je bankrekeningnummer en ik maak het geld naar je over.

Wil je zo'n gave catalogus thuis ontvangen, dan kan dat natuurlijk ook! Tegen kostprijs plus een deel van de verzendkosten stuur ik deze naar je toe. Voor slechts 4,95 euro komt hij op de deurmat!

Heb je nog vragen, mail me dan via stampmydream@gmail.com

groetjes,

Maaike de Ridder-Sack
onafhankelijk demonstratrice voor Stampin' Up!
06 12949293 (liefst na 18.00 uur en niet op zondag)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten