zaterdag 19 maart 2016

Workshop Tin of Cards op zaterdag 30 april

Goedemorgen allemaal,

Normaal gesproken hou ik iedere maand een workshop "Stempelset in de Hoofdrol" op de 2e donderdag van de maand, maar ... in april zit ik op dat moment in Salt Lake City voor onze OnStage bijeenkomst van Stampin' Up!

Daarom heb ik afgelopen donderdagavond al tijdens m'n stempelset in de hoofdrol workshop doorgegeven aan mijn workshoppers dat ik volgende maand een zaterdag workshop ga geven met de Tin of Cards.



Er waren al direct wat enthousiastelingen en ik heb de eerste twee aanmeldingen al binnen!

Wat is nu precies de bedoeling?

Tijdens deze workshop op zaterdag 30 april gaan we van 10.30 - ca. 16.00 uur lekker aan de slag met dit blik met kaarten. Het hele blik zit vol met al het materiaal wat we nodig hebben en kost € 32,75.

We maken tabbladen voor verschillende gelegenheden en we gaan een aantal kaarten maken voor in het blik. Naderhand kan je natuurlijk ook andere zelfgemaakte kaarten in dit blik bewaren, totdat er een gelegenheid zich voordoet, waarbij je een kaartje wilt versturen. Makkelijk dus, altijd een gepaste kaart bij de hand.

Hieronder ook nog even een filmpje, zodat je alvast in de stemming kunt komen.



Voor deze workshop betaal je slechts € 32,75 (de prijs van het blik).. De koffie/thee met wat lekkers, frisdrank en lunch krijg je van mij !!!

Wil je ook de bijpassende stempelset ontvangen, dan kost deze € 21,-


Woon je in de buurt van Rotterdam Ommoord en lijkt het je wat om met zo'n mooi blik aan de slag te gaan, geef je dan snel op. Ik heb plek voor maximaal 12 personen en vol = vol !

Aangezien ik van 6 tot en met 17 april in Amerika ben, zal ik in die tijd weinig mailtjes kunnen beantwoorden. Bovendien wil ik de blikken bijtijds bestellen, om er zeker van te zijn dat ik alles op tijd binnen heb, dus geef je uiterlijk maandag 4 april op voor deze workshop.

Stuur een mailtje naar stampmydream@gmail.com met vermelding Tin of Cards en vertel daarbij of je alleen de workshop met het blik met de materialen of ook de stempelset wilt hebben. 

Ik zie je graag op zaterdag 30 april!

groetjes,

Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten