maandag 30 november 2015

Nieuw thema bij het designteamblog Scrap My Dream én een aankondiging

Hallo allemaal,

Vandaag gaan we op het designteamblog www.scrapmydream.blogspot.nl van start met het thema van de maand december en hoe kan het ook anders, deze keer hebben we gekozen voor het thema
KERST




Ik ben ontzetten blij met het nieuwe Whisper White Thick cardstock van Stampin' Up!, want je kan dit zo ontzettend goed als kaartbasis gebruiken!

Ik heb hier eenvoudigweg een stukje designpapier onderaan geplakt uit de serie Home for Christmas en een stukje Chevron ribbon eroverheen geplakt. Een hulst stempeltje uit de stempelset Embellished Ornament en een tekststempel uit de stempelset Peaceful Pines en op het ribbon nog zo'n schattige Reindeer paperclip.

Ik vind hem helemaal leuk en hopelijk jullie ook!

Deze week laten de designteamleden allemaal een leuk voorbeeld zien op het designteamblog en volgende week mogen jullie weer aan de slag.

Je kan je inzending sturen o.v.v. "Thema Kerst" naar scrapmydream@gmail.com en ik zal deze dan op het blog www.scrapmydream.blogspot.nl plaatsen.

En dan de aankondiging, want dat had ik bovenin al genoemd.

Aangezien ik het erg druk heb met enerzijds mijn gezin, anderzijds mijn fulltime baan in het Sophia kinderziekenhuis én mijn werk als Stampin' Up! demonstratrice, heb ik besloten om met het blog van Scrap My Dream te stoppen. Het viel me erg moeilijk om dit aan mijn designteamleden te vertellen, maar gelukkig hebben zij er ook alle begrip voor. Ik wil o.a. meer tijd investeren in mijn team van Stampin' Up! en dat gaat niet wanneer ik alles ook nog op het designteamblog bij moet houden.

Nu zijn er heel veel volgers op het blog van Scrap My Dream en aan hen, maar ook aan alle andere lezers van dat blog, wil ik vragen om volger te worden van mijn Stampin' Up! blog www.stampmydream.blogspot.nl

Als BELONING krijgen alle nieuwe volgers, maar ook alle oude volgers op dit blog, van mij € 5,- SHOP TEGOED voor Stampin' Up! producten bij een bestelling vanaf € 25,- in de maand december. Je hoeft mij alleen maar een mailtje te sturen met je order met daarbij vermeld of je je bestelling thuis wilt ontvangen (a € 5,95 verzendkosten) of bij mij thuis wilt ophalen in Rotterdam Ommoord.

Dus, wordt allemaal volger op dit blog www.stampmydream.blogspot.nl en profiteer van die € 5,- shoptegoed!

groetjes,

Maaike


4 opmerkingen:

  1. Ik ben hier volger bij je geworden. ;-)
    Dan hoef ik al het moois van jou niet te missen. Begrijp je keuze.
    Nogal drukjes, dan kan je niet alles bijhouden.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onwijs fijn Anita! Ben blij dat je er bent en dat je het begrijpt!
      groetjes, Maaike

      Verwijderen
  2. Hoi Maaike,
    Wat jammer dat je ermee moet stoppen met het designblog, Ik begrijp je beslissing. Je kunt immers niet alles tegelijk. en dat je nog tijd over hebt om kaarten te maken/organiseren met een fulltime baan.
    Volgens mij best pittig. Knap dat je dit het designblog zo lang hebt volgehouden. Ik ben hier maar volger geworden van je blog.
    Fijne dagen!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dora, fijn dat je me hier naartoe gevolgd bent! Het was ook niet vol te houden, vandaar mijn besluit. Veel plezier hier op dit blog!
      groetjes, Maaike

      Verwijderen