dinsdag 2 juni 2015

De NIEUWE CATALOGUS van Stampin' Up! én TWEE GRATIS STEMPELSETS NAAR KEUZE wanneer je je nu inschrijft!

Hallo allemaal,

Vandaag gaat de nieuwe catalogus van Stampin' Up! in en daar hebben velen al lang naar uitgekeken!


Er staan weer zulke leuke nieuwe stempelsets in en natuurlijk de nieuwste In Color kleuren. Die zijn werkelijk waanzinnig mooi! Verder staan er dit keer ontzettend veel bundle aanbiedingen in, waarbij je maar liefst 15% korting krijgt! Dit jaar staan er gelukkig ook weer Kerst stempels in de jaarlijkse catalogus, zodat je dus bijtijds met je Kerstkaarten kunt beginnen! En er is nog heel veel meer!

Ik zou zeggen, neem snel een kijkje in de nieuwste catalogus!

Mocht je een bestelling willen plaatsen, dan kan dat natuurlijk!

Zowel via de webshop (je hebt hiervoor wel een creditcard nodig) als via een mail, die je stuurt naar stampmydream@gmail.com

Wanneer je je spullen thuisgestuurd wilt hebben, dan betaal je hiervoor slechts € 5,95 en Stampin' Up! stuurt het rechtstreeks via UPS naar je toe.

Wil je verzendkosten uitsparen en woon je in de buurt van Rotterdam, dan kan je ook je bestelling bij mij ophalen in Rotterdam Ommoord.

Aantaande donderdagavond 4 juni hou ik overigens een gezellige KICK OFF PARTY in  mijn workshopruimte in Rotterdam Ommoord, van 19.30 tot ca. 21.30 uur. Je krijgt al een voorproefje van de nieuwste spullen te zien, je krijgt een nieuwe catalogus én we maken een leuke MAKE & TAKE.


Wil je hierbij zijn? Geef je dan snel op via een mail naar stampmydream@gmail.com, want er zijn nog maar een paar plaatsen beschikbaar.

Iedereen heel veel plezier met de nieuwe catalogus!

Maar .... zoals ik al eerder aankondigde heeft Stampin' Up! ook nog eens een heel leuk aanbod voor nieuwe teamleden! 


Normaal gesproken kan je een starterspakket kopen voor € 129,- en daarvoor mag je dan voor € 175,- aan producten uitzoeken. Maar ... nu maken ze het helemaal bond bij Stampin' Up!, want je krijgt ook nog eens
TWEE GRATIS STEMPELSETS NAAR KEUZE !!!

En weet je, misschien denk je wel, demonstratrice zijn dat is helemaal niets voor mij, maar dat hoeft ook helemaal niet! Er is niemand die jou verplicht om party's te geven of wat dan ook! Je kan je gewoon INSCHRIJVEN VOOR JEZELF, om leuke spullen te kunnen kopen met kortingen van 20 tot maar liefst 25%.

Nou, wil jij hierover eens met mij van gedachten wisselen, dan kan dat natuurlijk! Stuur me een mail via stampmydream@gmail.com of bel me gewoon op via 06-12949293 (liefst na 18.00 uur en niet op zondag).

O ja, je kan ook HIER eens kijken wat ik nu zo leuk vind aan het zijn van onafhankelijk demonstratrice voor Stampin' Up!

Bovenstaande aktie loopt van 2 tot en met 30 juni 2015. 

Groetjes, Maaike

P.S: Bijna vergeten, maar ... wil je een nieuwe catalogus opgestuurd hebben, dan kan dat natuurlijk ook! Voor slechts € 4,95 krijg je hem thuisgestuurd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten