maandag 4 mei 2015

Workshop stempelset(s) in de hoofdrol met Hopeful Thoughts en Serene Silhouettes

Hallo allemaal,

De oplettende volger van dit blog heeft misschien gezien dat er nog geen workshop "stempelset in de hoofdrol"  voor de komende donderdag op staat. En dat klopt, want als gevolg van een internationaal congres op mijn werk, het Sophia Kinderziekenhuis, ben ik de komende dagen erg druk in de weer.

Maar ... ik wil deze workshop nog wel houden en wel op donderdag 21 mei.

De stempelsets die dan in de hoofdrol staan zijn "Hopeful Thoughts" en "Serene Silhouettes".



Je kan hier echt geweldig mooie kaarten mee maken, en niet alleen voor trieste gebeurtenissen.

Lijkt het je leuk om een avondje mee te doen, dan kan dat!

De workshop wordt gehouden in mijn eigen workshopruimte in Rotterdam Ommoord van 19.00 tot ca. 22.00 uur en kost € 17,50.

Maar ... wanneer je één van de te gebruiken stempelsets aanschaft, ontvang je € 5,-- korting op de workshop.

Wanneer je ze beiden aanschaft, krijg je maar liefst € 10,- korting op de workshop!

Geef je bestelling uiterlijk dinsdag  12 mei 12.00 uur door, want dan ligt deze voor je klaar op de workshopavond.

Neem je een nieuwe introducée mee, dan krijg je ook € 5,- korting op de workshop.

Kortom, wanneer je het handig aanpakt, kan je al voor € 2,50 een workshop komen doen! 

Je kan je opgeven door een mail te sturen naar stampmydream@gmail.com of bel me even via 06-12949293 (liefst na 18.00 uur en niet op zondag!).


Ik zie je graag!


groetjes,


Maaike






Geen opmerkingen:

Een reactie posten