maandag 11 mei 2015

Nieuwe catalogus verkrijgbaar en prijsverhogingen bij Stampin' Up!

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag is het weer mogelijk om een nieuwe catalogus te bestellen bij mij tegen kostprijs!


Voor slechts € 4,95 krijg je de nieuwe catalogus thuis gestuurd! 

Maar, het is ook mogelijk om deze catalogus GRATIS te verkrijgen. Wanneer je je opgeeft als hostess van een party of wanneer je een workshop bij me komt volgen, krijg je hem helemaal voor niets!

Wij hebben er nog niet eerder mee te maken gehad, maar Stampin' Up! heeft helaas besloten om van een aantal artikelen de prijs te verhogen met ingang van de nieuwe catalogus!

* Inktpads gaan van € 6,50 naar € 8,00
* Refills van € 3,50 naar € 4,-
* Stampin' Dimensionals van € 4,25 naar € 5,-
* Mini Glue Dots van € 5,50 naar € 6,50
* Multipurpose Liquid Glue van € 4,24 naar € 5,-
* Trimmer van € 33,95 naar € 36,00
* Trimmer cutting blades van € 6,95 naar € 7,50 

* Aqua painters van € 17,95 naar € 21,00
* Big Shot van € 104,95 naar € 120,-


Heb je nu nog één of meerdere artikelen nodig, sla dan nu nog even je slag! Zelf heb ik ook een lekker voorraadje ingeslagen, want ... het eet geen brood! 


Wil je een catalogus bestellen of een bestelling plaatsen, stuur dan een mailtje naar stampmydream@gmail.com.  

Een bestelling wordt voor slechts € 5,95 bij je thuis bezorgd.

Of je kan deze zonder verzendkosten te betalen bij mij ophalen in Rotterdam Ommoord. 
Ik ga a.s. vrijdag 15 mei een verzamelbestelling doen. 

groetjes, 

Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten