dinsdag 26 mei 2015

Dutch Regional Event in Duiven

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag hadden we van Stampin' Up! weer een gezellig samenzijn, het zogenaamde Dutch Regional Event. Dit keer werd het event gehouden in Duiven. Wel een eindje rijden vanuit Rotterdam, maar dat hebben we er graag voor over. Samen met mijn teamgenootje Karin van Veen ben ik er naartoe gegaan.

Voor zo'n event maken we meestal ook swaps en dit keer heb ik gekozen voor een leuk tasje, gemaakt met de nieuwe Gift Bag Punch Board, die vanaf 2 juni voor iedereen verkrijgbaar is.


Dit tasje had ik gevuld met lekkere pepermuntkussentjes. Die gaan er altijd wel in, toch?

Tijdens het event hebben we weer veel geleerd over alle vernieuwingen bij Stampin' Up! Niet alleen hebben we gekeken welke producten er nieuw kwamen, maar er gaat ook een hoop veranderen voor wat betreft de beloningen, zowel voor de gastvrouw tijdens een party, als voor de demonstratrice.

Zo kan een hostess (gastvrouw) straks haar beloning voor het houden van een party o.a. gaan gebruiken om zelf een starterspakket te kopen om zodoende volop te genieten van de kortingen die je krijgt als demonstratrice! Is dat niet een genieus idee?

Volgende week donderdagavond 4 juni hou ik een kick off party voor de nieuwe catalogus van Stampin' Up! bij mij thuis in Rotterdam en dan zal ik, indien er belangstelling voor is, vertellen wat de mogelijkheden zijn. Meer over deze kick off party in mijn volgende bericht!

groetjes,

Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten