vrijdag 29 mei 2015

An offer you can't refuse !!!

Hallo allemaal,

Zoals al eerder gemeld deze week komt a.s. dinsdag 2 juni de nieuwe catalogus van Stampin' Up! uit én .... ze komen dan meteen met een aanbod wat je (bijna) niet kunt weigeren!


Wat dat aanbod is?

Ja, dat willen we nog heel eventjes geheim houden!

Wanneer je het als eerste wilt weten, dan kan ik wel een tipje van de sluier oplichten, maar dan moet je me even een mailtje sturen via stampmydream@gmail.com

Dinsdag zal ik het aanbod bekend maken op dit blog, dus vergeet dan niet te kijken!

O ja, noteren jullie ook even de datum in je agenda voor mijn kick off party a.s. donderdag 4 juni van 19.30 tot ca. 21.30 uur in Rotterdam Ommoord. Wil je hierbij aanwezig zijn, stuur me dan ook even een mailtje. Er is al een aantal inschrijvingen binnen, maar ik kan aardig wat mensen kwijt in mijn workshopruimte. Er zal een inspiratiehoek zijn, een retired items hoek en nog veel meer! Natuurlijk maken we ook een leuke Make & Take! 

groetjes en een fijn weekend!

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten