woensdag 31 december 2014

Weekaanbieding van woensdag 31 december 2014 tot en met dinsdag 6 januari 2015 en een bedankje

Goedemorgen allemaal,

Deze week zijn er weer een aantal leuke artikelen in de aanbieding bij Stampin' Up!

    
Chocolate Chip 3/4 Chevron Ribbon
Chocolate Chip 3/4" Chevron Ribbon
Price: € 10,95 € 8,21
Essentials Hardware Clips
Essentials Hardware Clips
Price: € 6,95 € 5,21
Festive Paper-Piercing Pack
Festive Paper-Piercing Pack
Price: € 9,50 € 7,13
Fun Flower Punch by Stampin' Up!
Fun Flower Punch
Price: € 20,95 € 15,71
Hearts a Flutter Framelits Dies
Hearts A Flutter Framelits Dies
Price: € 27,95 € 20,96
Large Scallop Edgelits Die
Large Scallop Edgelits Die
Price: € 9,50 € 7,13
Marina Mist 3/4 Chevron Ribbon
Marina Mist 3/4" Chevron Ribbon
Price: € 10,95 € 8,21
Top 10 Photo Book Template Digital Download
Top 10 Photobook Template - Digital Download
Price: € 12,95 € 7,77


Mocht je hiervan willen bestellen of andere artikelen van Stampin' Up!, dan kan dat direct via mijn webwinkel of door het sturen van een mailtje naar stampmydream@gmail.com.  De verzendkosten zijn € 5,95. Hiervoor wordt het direct van Stampin' Up! bezorgd op uw huisadres.

Komt u het liever ophalen in Rotterdam Ommoord, dan kan dat ook. Elke dinsdag doe ik een verzamelbestelling, die ik bij mij thuis laat bezorgen. De verzendkosten neem ik dan voor mijn rekening.

O ja, wanneer je vandaag, woensdag 31 december, nog besteld voor € 100,- of meer, dan geldt nog de aanbieding dat je er een gratis Hostess set bij krijgt. Maar, doe dit dan wel voor 20.00 uur vanavond! 

Graag wil ik al mijn klanten bedanken voor het vertrouwen wat ze in Stampin' Up! en mij hebben gehad het afgelopen jaar! Voor het komende jaar wens ik iedereen heel veel gezondheid en geluk.  Laten we er een gezellig en creatief 2015 van maken!

Maaike

P.S.: Je kunt bij mij de Sale-a-Bration én Spring/Summer catalogus 2015 bestellen voor slechts € 3,95. Stuur even een mailtje naar stampmydream@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten