maandag 15 december 2014

Stamp-a-dozen Christmas Cards

Hallo allemaal,

Ondanks het feit dat ik dag in dag uit bezig ben met mijn hobby en business voor Stampin' Up! merk ik dat ik toch wel erg weinig heb laten zien de laatste tijd van wat ik allemaal gemaakt heb.

Daar wil ik vanaf nu verandering in aanbrengen en meteen van de gelegenheid gebruik maken om een nieuw programma te gaan gebruiken om de gebruikte materialen te showen, zonder dat het een opsomming wordt.

Om te beginnen zal ik jullie drie kaarten laten zien, die we begin deze maand gemaakt hebben tijdens de workshop stamp-a-dozen Christmas cards.


Dit was wel een heel bijzondere workshop want we hebben maar liefst 12 kaarten gemaakt op één avond! Is dat veel of niet? Binnenkort zal ik jullie de andere kaarten laten zien.

groetjes,

Maaike

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking: