vrijdag 12 december 2014

GRATIS hostess stempelset bij een bestelling van € 100,- of meer

Hallo allemaal,

Aangezien het bijna Kerstmis is, vind ik dat mijn klanten (vast of niet) wel een extraatje verdiend hebben.

Iedereen die vanaf nu tot en met 31 december een bestelling doet van € 100,- of meer, krijgt van mij een hostess set naar keuze gratis!

Deze hostess sets vind je vanaf pagina 239 in de jaarlijkse catalogus.



Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is mij een email te sturen met je bestelling voor zaterdagavond 20 december 20.00 uur (en de tweede bestelronde voor woensdagavond 31 december 20.00 uur)

Per bestelling reken ik € 4,- verzendkosten, of wanneer je het bij mij komt ophalen in Rotterdam Ommoord natuurlijk niets.

Ik zal de eerste bestellingen tegelijkertijd zaterdagavond 20 december bestellen (en een tweede bestelronde op woensdag 31 december) en bij mij thuis laten bezorgen. Vervolgens stuur ik je bestelling mét je gekozen hostess set via DHL naar het dichtsbijzijnde servicepunt van DHL bij jou in de buurt.

Misschien is het wel een idee om samen met een vriendin (of meerdere vriendinnen) te bestellen?

Stuur je bestelling naar stampmydream@gmail.com

groetjes en veel plezier met Stampin' Up!

Maaike





Geen opmerkingen:

Een reactie posten