woensdag 1 oktober 2014

Stamp, Stock & Safe, weekly deals én een vakantie aanbieding !!!


Hallo allemaal,

Vandaag komt Stampin' Up! weer met een ontzettend gave aanbieding, waarbij je wel heel veel euro'tjes kan besparen! Deze aanbieding geldt van 1 tot en met 6 oktober!

Je krijgt namelijk maar liefst 15% korting op assortiment papier, inkt, enveloppen en lijm. Daarnaast kan je een selectief aantal stempelsets  bestellen met zelfs 20% korting  !!!



Verder hebben we vanaf vandaag tot en met dinsdag 7 oktober weer de wekelijkse aanbieding!

Weekly Deals
Show:
Sort By:
Cherry Cobbler 3/4 Chevron Ribbon
Cherry Cobbler 3/4" Chevron Ribbon
Price: € 10,95 € 8,21
Chocolate Chip 3/4 Chevron Ribbon
Chocolate Chip 3/4" Chevron Ribbon
Price: € 10,95 € 8,21
Extra-Large Gift Box
Extra-Large Gift Box
Price: € 4,95 € 3,71
Simply Scored™ Metric Scoring Plate
Price: € 13,95 € 10,46
Soft Sky 1/2 Seam Binding Ribbon
Soft Sky 1/2" Seam Binding Ribbon
Price: € 8,50 € 6,38
Sweet Details Photobook Template -- Digital Download
Sweet Details Photobook Template - Digital Download
Price: € 15,95 € 9,57
Very Vintage Designer Buttons
Very Vintage Designer Buttons
Price: € 6,95 € 5,21


Nu ben ik zelf van zaterdag 4 tot en met zondag 19 oktober niet in de gelegenheid om bestellingen voor jullie te doen, maar daarom heb ik een speciale vakantie aanbieding!

Iedereen die via mijn webwinkel een bestelling plaatst in bovengenoemde periode, krijgt 10% extra korting van mij.

Deze korting verreken ik met jullie, nadat ik van vakantie thuis ben gekomen. Je hoeft alleen maar zelf de bestelling via de webwinkel te plaatsen en mij hiervan op de hoogte te brengen door middel van een mailtje naar stampmydream@gmail.com.  Zet in dit mailtje de datum van je bestelling en het bedrag wat je besteld hebt, exclusief de verzendkosten. Daarnaast natuurlijk ook het bankrekeningnummer waarop ik het geld mag storten.

Nu zijn er natuurlijk mensen, die geen creditcard hebben of bestellen via een webwinkel gewoon eng vinden. Zij kunnen een mail sturen naar mij via stampmydream@gmail.com en ik zal dan op maandag 20 oktober de bestelling in orde maken. Vermeldt er wel even bij of je bestelling opgestuurd moet worden naar je huisadres (€ 5,95 verzendkosten) of dat je het bij mij ophaalt in Rotterdam Ommoord.

LET OP: Bij een bestelling die ik op 20 oktober ga doen, kan je niet profiteren van bovengenoemde Stamp, Stock & Safe aanbieding én niet van de bovengenoemde wekelijkse aanbieding, omdat deze dan inmiddels verlopen zijn! Natuurlijk is er dan wel weer een nieuwe wekelijkse aanbieding die je via mijn webwinkel kan bekijken op dat moment, nl. de weekaanbieding van 15 tot en met 21 oktober.

Heel veel succes ermee!

Maaike 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten