vrijdag 24 oktober 2014

Many Merry Stars kit workshop van een hele dag (of de kit gewoon bestellen en zelf thuis maken)

Goedendag allemaal, 

Zoals jullie wellicht al gezien hebben in het herst/winter supplement van Stampin' Up! is er een geweldige kit uitgebracht, met maar liefst 26 sterrendoosjes om te maken.



In deze kit zit werkelijk alles wat je nodig hebt! De grootste ster meet 38 cm en de kleinste 5 centimeter.

Ik denk dat het storm gaat lopen met deze kit en daarom heb ik twee zaterdagen gereserveerd om deze sterrendoosjes te maken.

Wil je meedoen? Kom dan gezellig één van onderstaande dagen naar Rotterdam Ommoord.  

Op zaterdag 29 november én op zaterdag 13 december gaan we ervoor zitten! In mijn workshopruimte is plek voor 6 - 8 personen per keer, waarbij je genoeg werkruimte hebt om lekker te kunnen knutselen. De workshop duurt van 10.30 tot ca. 16.00 uur.

De workshop kost € 39,95 en dit is inclusief de complete kit, koffie/thee met wat lekkers, frisdrank en een lekkere lunch.

Je kunt je opgeven voor één van deze dagen via stampmydream@gmail.com.

Natuurlijk kan je me ook even bellen via 06-12949293 (liefst na 18.00 uur en niet op zondag). 

Aangezien er veel animo is voor deze kits, vraag ik jullie om zo snel mogelijk te reageren (LIEFST VOOR 7 NOVEMBER), zodat je ervan verzekerd bent dat er ook een kit (en een plekje) voor jou is!


Wil je gewoon deze Many Merry Stars kit bestellen en hem zelf thuis in elkaar zetten, dan kan dat natuurlijk ook! Er zit een hele duidelijke werkbeschrijving bij. Hij kost € 31,95 (excl. € 5,95 verzendkosten).



Graag hoor ik van jullie!

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten