dinsdag 9 september 2014

Gratis stempelset bij een party (of bestelling) vanaf € 300,--

Hallo allemaal,

Stampin'Up! heeft alweer een leuke actie bedacht!

Je krijgt de zeer exclusieve stempelset "Good Greetings", die niet eens in de catalogus staat, gratis wanneer je een party door mij laat geven en de omzet van deze party
€ 300,-- of meer is.


Wil jij ook zo'n exclusieve stempelset verdienen? Bedenk dan eens wie je allemaal kunt uitnodigen voor een gezellig party bij jou thuis, waarbij ik je laat zien wat voor moois Stampin'Up! allemaal te bieden heeft. We maken natuurlijk ook nog een leuke Make & Take met z'n allen!

Woon je binnen een straal van ca. 50 kilometer van Rotterdam, dan kom ik graag naar je toe! Dat kan op een avond, maar ook op vrijdag of zaterdag overdag.

Stuur mij een mailtje via stampmydream@gmail.com , om te zien welke data nog beschikbaar zijn, maar wees er snel bij, want ik doe er niet meer dan twee per week !

Deze actie loopt tot en met 31 oktober. Maar let op, de eerste twee volle weken van oktober, dat wil zeggen van zaterdag 4 tot en met zondag 19 oktober heb ik vakantie. Deze weken vallen dus af.

Natuurlijk kan je ook, bijvoorbeeld samen met een paar vriendinnen, een verzamelbestelling plaatsen van minstens € 300,--. Ook dan krijg je één stempelset kado!

Heb je zelf geen ruimte voor het geven van een party, maar wel een paar leuke vriendinnen die dit leuk vinden, dan bestaat er ook een mogelijkheid om bij mij thuis in mijn workshopruimte een party te geven !!! Informeer bij mij vrijblijvend naar deze mogelijkheid.

groetjes en wellicht tot ziens!

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten