maandag 25 augustus 2014

Workshop Stempelset (s) in de hoofdrol.

Hallo allemaal,

Donderdag 4 september is het weer zover.

De workshop Stempelset in de hoofdrol met deze keer zelfs 3 stempelsets!

De sets die we gaan gebruiken zijn Wetlands, By the Seashore en By the Tide.  Tevens maken we gebruik van de nieuwe Gift Box Punch Board.

Wanneer je mee wilt komen doen, dan ben je natuurlijk van harte welkom!

De workshop wordt gehouden in mijn eigen workshopruimte in Rotterdam Ommoord van 19.00 tot 22.00 uur.

De kosten voor de workshop zijn 17,50 euro.  Wanneer je echter een bestelling plaatst van 25,-- euro dan krijg je 5,-- euro korting op de workshop.

Ook wanneer je een nieuwe introducée mee  neemt, krijg je 5,-- euro krting op de workshop!

Je kunt je opgeven via stampmydream@gmail.com en via dezelfde mail ook je eventuele bestelling doorgeven. De bestelling graag voor vrijdagmiddag 16.00 uur, zodat ik  alles op tijd kan bestellen.

Momenteel zit ik helaas even zonder vast Internet en tik ik deze boodschap op mijn tablet. Dit heeft als gevolg dat ik niet direct kan reageren, maar ik ben deze week vrij, dus als je een vraag hebt,  bel me dan op 06-12949293.

Groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten