maandag 30 juni 2014

Internet party met verloting van Hostess sets bij Stamp My Dream

Hallo allemaal,

Aangezien morgen de nieuwe jaarscatalogus van Stampin' Up! in gaat, wil ik dat vieren, net zoals vorig jaar, met een internet party!!!



Wat houdt dat in?

Iedereen, die vanaf nu tot en met vrijdag 4 juli een bestelling doet van € 25,-- of een veelvoud hiervan krijgt van mij één of meerdere nummers. Hiermee doe je mee met een verloting van hostess sets, die met deze verzamelbestelling verdient gaan worden én nog een paar hostess sets van de Sale-a-Bration van begin dit jaar. Hoeveel het er in totaal zijn, is nu nog niet bekend, maar hoe meer er besteld wordt, des te meer sets er zijn! 

Per € 25,-- ontvang je een nummer, dus bij € 50,-- twee nummers, bij € 75,-- drie nummers enzovoorts!

Zaterdag 5 juli gaat de hele order naar Stampin' Up! en zal ik de winnaars bekend maken!

Bovendien krijgt iedereen, die een bestelling doet van € 50,-- of meer een GRATIS CATALOGUS!
Stuur je bestelling naar stampmydream@gmail.com

Als bijdrage in de verzendkosten (van SU naar mij én meteen daarna door naar jou) reken ik  € 5,95 per bestelling met verzending naar een DHL servicepunt.

Bestel je liever via de webwinkel, dan kan dat ook. Gebruik dan wel de HOSTESS code 
WTFFNAAG

zodat je meedoet met de verloting van de hostess sets. In dit geval geldt een bijdrage van € 2,-- voor verzending van eventuele gewonnen sets.

groetjes en veel plezier met Stampin' Up!

Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten