maandag 2 juni 2014

Workshop stempelset in de hoofdrol "Starburst Sayings" met gewijzigde datum !!!

Hallo allemaal,

Zoals jullie inmiddels gewend zijn, wordt er de eerste donderdag van de maand een workshop gehouden met een stempelset in de hoofdrol. Deze maand wordt de workshop echter 3 weken later gehouden!

Op 26 juni wil ik graag de stempelset "Starburst Sayings" gaan gebruiken. Deze stempelset staat op pagina 34 van de lente/zomer catalogus en is echt ontzettend gaaf om te gebruiken.

Afgelopen zaterdag had ik hier een designteamdag en toen had ik voor alle designteamleden een kadootje gemaakt, waarop ik één van de stempels gebruikt had.


De workshop wordt gehouden van 19.00 tot ca. 22.00 uur in mijn eigen workshopruimte in Rotterdam Ommoord en kost in principe € 17,50.

Maar ... wanneer je de stempelset "Starburst Sayings" aanschaft, krijg je € 5,-- korting op de workshop.

Wanneer je echter de bijpassende framelits ook aanschaft, krijg je niet alleen 15% korting op deze stempelset en framelits, maar ook nog eens € 5,-- extra korting op de workshop.

Neem je ook nog eens een nieuwe gast mee, dan krijg je maar liefst € 7,50 korting.

Kortom, als je het slim aanpakt, zit je hier straks gratis en voor niets een leuke workshop te doen.

Wanneer je mee wilt doen en/of een bestelling wilt plaatsen, stuur dan een mailtje naar stampmydream@gmail.com voor 12.00 uur op vrijdag 30 mei, zodat ik ervoor kan zorgen dat de materialen op tijd in huis zijn.

Natuurlijk kan je me ook met eventuele vragen  even bellen via 06 12949293 (liefst na 18.00 uur en niet op zondag!)

groetjes en een fijn weekend!

Maaike 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten