vrijdag 28 februari 2014

Workshop stempelset in de hoofdrol, From My Heart

Hallo allemaal,

Zoals ik aan het begin van het jaar al aangekondigd heb, is er op donderdag 6 maart weer een workshopavond met een stempelset in de hoofdrol bij mij in Rotterdam Ommoord.

Deze keer heb ik gekozen voor de stempelset From My Heart van pagina 99 in de jaarlijkse catalogus. Bij deze stempelset is ook weer een bijpassende set framelits verkrijgbaar, nl. de Labels Collection Framelits Dies van pagina 186.



Wil je deelnemen aan deze workshop, waarbij we een paar leuke kaarten gaan maken, dan zijn de kosten € 17,50. Dit is inclusief koffie/thee met wat lekkers, frisdrank en wat te knabbelen.

Maar, let op:
Wanneer je voor of tijdens deze workshop de stempelset of de framelits aanschaft, krijg je € 7,50 korting op de workshop. Wanneer je beiden aanschaft, krijg je de workshop gratis!!!

Ik weet dat het kort dag is, maar wanneer ik de stempelset en de framelits uiterlijk maandagochtend bestel, dan heb ik ze zeer waarschijnlijk donderdag tijdens de workshop al in huis. Mocht dat niet het geval zijn, dan worden ze gratis nageleverd.

Je kunt een mailtje sturen naar stampmydream@gmail.com om je op te geven of om een bestelling door te geven. Dit kan natuurlijk ook altijd voor andere bestellingen en/of vragen.

De workshop duurt van 19.00 tot ca. 22.00 uur.

groetjes,

Maaike

1 opmerking:

  1. Uit ervaring kan ik vertellen dat dit altijd hele gezellige en inspirerende avonden zijn dus .... ik ben er uiteraard deze keer ook weer bij. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen