maandag 3 februari 2014

Mijn 10e demonstratrice heeft zich ingeschreven!

Whoopie!!! Vandaag heeft de 10e demonstratrice zich ingeschreven bij Stampin' Up! in mijn team! Ik ben een heel gelukkig mens!


Om dit te vieren, hou ik op zaterdag 1 maart een gezellige teamdag in mijn workshopruimte in Rotterdam Ommoord! Wil je hier ook bij zijn, dan kan dat!

Momenteel heeft Stampin' Up! de Sale-a-Bration. Een periode die loopt van 28 januari tot en met 31 maart en waarbij je als demonstratrice in kunt stappen, met wel een héél groot voordeel!
Je koopt een starterspakket voor € 129,-- en je mag spullen uitzoeken voor maar liefst € 195,-- !!! Deze producten mag je kiezen uit de jaarlijkse catalogus, maar ook uit de nieuwe lente/zomer catalogus. Dit levert je dus maar liefst meteen een voordeel op van € 66,--.

Je verplicht je zelfs hiermee helemaal tot niets! Je hoeft geen party's of workshops te geven wanneer je dat niet wilt. Je kan dit dus ook gewoon lekker voor jezelf doen! Of samen met een vriendin hiervan profiteren.

Wil je gewoon alleen maar een bestelling plaatsen, dan kan dat natuurlijk ook! Op zaterdag 15 februari ga ik weer een verzamelbestelling versturen naar Stampin' Up! Bij iedere € 60,-- die je tijdens de Sale-a-Bration besteedt, mag je een gratis item uitzoeken uit de speciale Sale-a-Bration folder! Deze artikelen staan achterin de folder vanaf pagina 12 (Free Products). Heb je je bestelling eerder nodig, dan is daar ook wel een mouw aan te passen.

Wil jij meer weten, stuur dan een mailtje naar stampmydream@gmail.com of bel me via 06-12949293 (na 18.00 uur en niet op zondag)

groetjes, Maaike

2 opmerkingen: