donderdag 23 januari 2014

De herfst/winter catalogus loopt af op 31 januari a.s.

Hallo allemaal,

Jullie zullen ook wel denken, wat moet ik nu met de herfst/winter catalogus, want de Sale-a-Bration komt er bijna aan én ook nog eens de lente/zomer catalogus

Maar, Stampin' Up! heeft de lijst aan ons doorgegeven met de producten vanuit de herfst/winter catalogus, die volgend jaar ook weer verkrijgbaar zijn. Nou, zal je zeggen, dat is mooi, maar wat heb ik daar nu aan? 

De producten, die NIET OP DE LIJST staan, maar wel in de herfst/winter catalogus 2013-2014, zijn dus nog maar TOT 1 FEBRUARI 2014 VERKRIJGBAAR !!! En daar gaat het me hier nu even om. 

Wil je nog een product uit de herfst/winter catalogus persé hebben en staat die niet op onderstaande lijst, dan kan je hem nu nog bestellen! Het is dus nu of nooit! 

En weet je, op 28 januari begint de Sale-a-Bration en als je hem dus op die datum, of in ieder geval voor 1 februari bestelt, dan telt die dus gewoon mee voor de Sale-a-Bration!!! 








Nou, neem gerust nog even een kijkje in de volledige herfst/winter catalogus en maak dan gewoon je keus. Nu kan het nog!

Je kan je bestelling sturen naar stampmydream@gmail.com of je kan ook gewoon via de online store bestellen. Hiervoor heb je dan wel een creditcard nodig.

Wil je een folder van de Sale-a-Bration ontvangen? Dat kan ook! Deze krijg je GRATIS bij de lente/zomer catalogus, die ik je voor slechts € 2,95 kan opsturen (inclusief verzendkosten!)

Heb je nog vragen, mail me gerust! Ook voor het afspreken van een party of deelname aan een workshop! 


groetjes en tot later!

Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten