donderdag 10 oktober 2013

Nederlandse teksten van Stampin' Up!

Hallo allemaal,

In het afgelopen jaar dat Stampin' Up! in Nederland aanwezig is en ik als demonstratrice voor hen aan het werk ben, is mij vaak gevraagd of er ook stempelsets zijn met Nederlandse teksten.

Nou, ik heb goed nieuws! Vanaf nu is onderstaande stempelset te bestellen!

Het zijn de bekende Teeny Tiny Sentiments, maar dan in het Nederlands!!!
Is dat gaaf of niet?

Klik op deze link en bestel hem online.

U vindt ze onder "Stamps" en dan "Translated Stamps", maar u kunt ze ook direct vinden door het invoeren van artikelnummer 134966. 

De stempelset heet "Sentimenten" en hij kost € 35,95 (excl. verzendkosten).

Natuurlijk kan je hem ook via een mailtje bij mij bestellen wanneer je bijvoorbeeld geen creditcard hebt. Stuur dat mailtje dan naar stampmydream@gmail.com  

Veel plezier ermee!

groetjes, Maaike

1 opmerking:

  1. Super dat ze nu ook Nederlandse teksten hebben / gaan maken. Alleen vind deze set eigenlijk wel heel kostbaar hoor. Daar ga ik eerst nog eens over nadenken. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen