dinsdag 8 oktober 2013

Hoera, vandaag bestaan we 1 jaar!

Tjongejonge, wat gaat de tijd toch snel! Vandaag bestaat Stampin' Up! Nederland al weer 1 jaar en ben ik ook al weer 1 jaar demonstratrice voor Stampin' Up!

Hieronder zie je een foto van onze Assistant Business Development Manager Netherland, oftewel Damir Basic, die het feestje alvast begonnen is!


Ik weet nog goed hoe ik vorig jaar al dagen van tevoren nerveus was en echt de nachten aftelde voordat ik mocht beginnen! 's Ochtends vroeg heb ik me al ingeschreven en een keuze gemaakt uit de vele lijstjes met producten, die ik steeds maar weer opnieuw bleef schrijven. Ha, ha, ik wilde alles wel hebben en nu, een jaar later, heb ik zoveel al verdiend en aangeschaft en toch ... er zijn steeds weer producten, die ik ook nog wel wil hebben.

Weet je wat ook het leuke is aan Stampin' Up? We zijn al met zovele demonstratrices, maar we hebben met elkaar een ontzettend leuke tijd. Af en toe een leuke bijeenkomst, georganiseerd door Stampin' Up! zelf, zoals onlangs nog in Apeldoorn.



Maar ook een teambijeenkomst, georganiseerd door mijn upline Caroline. We hebben geweldig goed contact met elkaar en zonder haar was ik nooit zover gekomen! Overigens ook onze upline uit Groot Brittanie, Michelle Last, support ons zoveel als ze kan. In januari komt zij weer naar Nederland om informatie te delen en leuke projecten te maken.

In april ben ik met Caroline en Erna naar Birmingham geweest en in november gaan we zelfs met z'n elven naar Manchester! 

 Natuurlijk kan ik ook niet zonder mijn downline! Petra, Aida, Girlie, Adriana, Renate, Mari, Hélène, Annet, Trudi en Perlita, hartstikke bedankt dat jullie in ons team zitten en laten we er met elkaar een gezellig volgend jaar van maken!

liefs, Maaike

P.S.: Wil jij ook zo'n leuke "baan"? Mail me dan eens voor meer informatie via stampmydream@gmail.com Momenteel is er een aktie bij SU, waarbij je je al voor € 25,-- kunt inschrijven als demonstratrice, met alle voordelen van dien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten