dinsdag 21 mei 2013

DBWS (Demonstrator Business Web Services) gaat vandaag van start! (nou ja, bijna!)

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag is het mogelijk om  als klant direct online te bestellen bij Stampin' Up!


Ik ben nog volop aan het stoeien met de speciale website die je daarvoor kunt gebruiken.

Je kunt hem in ieder geval hier http://www.stampinup.net/esuite/home/stampmydream/  vinden.

Hoe dit allemaal in zijn werk gaat, zal ik zo snel mogelijk op dit blog plaatsen, maar misschien zijn er zelfs wel handige bezoekers van dit blog, die er zelf al uitkomen.

Tevens zal ik op deze website data gaan vermelden, waarop er workshops gehouden gaan worden bij mij in Rotterdam Ommoord.

Wil je dat ik een party bij jou komen geven, stuur dan even een mailtje naar stampmydream@gmail,com

Ik hou me aanbevolen voor goede tips!

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten