dinsdag 19 maart 2013

GRATIS STEMPELSET naar keuze ...

bij een bestelling van € 150,-- of meer !!!

Deze stempelset mag je kiezen uit de gehele Jaarlijkse catalogus of uit de Spring/Summer catalogus.

We doen nog even een eindsprintje tijdens de laatste paar dagen van de Sale-a-Bration, die a.s. vrijdag helaas al weer ten einde is.


Wil je een gratis stempelset naar keuze verdienen, stuur me dan voor vrijdag 20.00 uur een bestelling van
€ 150,--  of meer.

Bijvoorbeeld bovenstaand Morning Post Alphabet, ter waarde van maar liefst € 45,95 !!!

Bovendien krijg je voor iedere bestelling van € 60,-- of meer ook nog eens gratis een item uit de Sale-a-Bration folder!

Maar ... er is nog veel meer te verdienen!

Wanneer je nu (dat wil zeggen uiterlijk vrijdag 22 maart !!!) demonstratrice wordt voor Stampin' Up! mag je voor je starterspakket van € 129,-- producten uitkiezen met een waarde van maar liefst € 219,-- in plaats van € 175,--. Dat is maar liefst 25% meer!

Aangezien ik zelf vrijdag voor een dagje naar Frankfurt ga om het distributiecentrum van Stampin' Up! met eigen ogen te bekijken, zou ik het fijn vinden wanneer je je woensdag of donderdag al zou melden, mocht je interesse hebben in één van de bovengenoemde akties!

Desalniettemin neem ik vrijdag wel mijn mobiele telefoon mee en kan je me bereiken via 06-12949293, maar je kan ook een mailtje sturen naar stampmydream@gmail.com

groetjes, Maaike






Geen opmerkingen:

Een reactie posten