zondag 13 januari 2013

Mexx is jarig vandaag...

en voor haar heb ik een leuke kadoverpakking gemaakt!

Mexx is de oudste dochter van mijn zus Anja en zij is vandaag 14 jaar geworden! Gefeliciteerd Mexx!

Ze heeft van ons een armband gekregen met een leuke verpakking eromheen.



Het gebruikte papier is uit de serie Twitterpated (pag. 165) en daarop heb ik een scalloped circle geplakt van Glimmer Paper, Silver (pag. 160) met daarop wat cardstock rondjes in de kleuren Pink Pirouette, Whisper White en Bashful Blue.

groetjes, Maaike

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke fleurige verpakking. Snap niet zo goed hoe je hem gemaakt had, maar misschien wil je me dat eens laten zien. Ze was vast blij met haar cadeautje. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maaike,
    Hele leuke verpakking en het cadeau heeft ze vast prachtig gevonden..ik zou ook wel graag willen weten hoe je de verpakking maakt...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ans, dankjewel voor het compliment! Zal binnenkort wel een tutorial op het blog zetten! Maar ... het is echt heel eenvoudig hoor, als je tenminste het juiste gereedschap ervoor hebt. ;-)
      liefs, Maaike

      Verwijderen
  3. Ziet er erg gezellig uit zo. Dat lukt de verkoopsters in de winkel niet om het zo perfect op elkaar af te stemmen. Ik houd daar wel van:)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor dit mooie compliment Monique!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen