zondag 4 november 2012

1e Stampin" Up! party bij Heidi

Hallo allemaal,

Gisteravond had ik mijn eerste Stampin' Up! party! Best wel spannend hoor!

Hieronder het voorbeeld, dat ik maakte, met de Make a Mitten stempelset en het Nicely Knit wheel (pag. 9 van de Holiday mini catalogue). Het witte randje is geëmbost en ligt er mooi bovenop. 
Met dank aan Lia, die tijdens deze avond nog een makkelijker trucje bedacht om de beide wantjes uit te ponsen met de Builder Punch. 


We hebben een leuke mini tote gemaakt. Ze konden kiezen uit twee types, want Caro had ook een voorbeeld gemaakt, maar die kan ik hier nog even niet laten zien ;-)

Deze avond mocht ik houden bij Heidi en wat had zij er zelf een werk van gemaakt zeg. Ze had o.a. popcakes gebakken en die waren me toch lekker!

Zoals jullie zien op onderstaande foto was mijn "upline" Caro ook aanwezig. Caro, bedankt voor je geweldige hulp! Het was fijn je erbij te hebben. 



We hebben echt een geweldig leuke avond gehad! 

Lia, Mariëtte, Annet, Janneke, Hillary, Leni en Sandra (niet op deze foto's), leuk dat jullie er waren en graag nog eens tot ziens! Heidi, onwijs bedankt voor je geweldige gastvrijheid! 

Zou jij nu ook zo'n leuke party thuis willen laten geven, stuur dan even een mailtje naar stampmydream@gmail.com  
Je kunt er leuke stempelsets mee verdienen en het is nog gezellig ook!

liefs, Maaike

2 opmerkingen:

  1. Wat een enig tasje! En wat ziet het er lekker uit!!! Mjammmie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Willemijn,
      het was ook hartstikke gezellig en iedereen vond ook het doosje heel leuk om te maken. Sterker nog, één van de cursisten is hem nu aan het maken als schooltraktatie voor in december!
      Wil je er de volgende keer ook bij zijn, dan kan dat. Op 2 maart geef ik een middagparty bij Heidiin Dordrecht!
      groetjes, Maaike

      Verwijderen