zondag 21 oktober 2012

We worden hier zo blij van!

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik in mijn workshopruimte een hele gezellige dag gehad met mijn vriendinnen Ankie, Caro, Dieke en Hélène. Zij wisten natuurlijk van mij dat mijn SU bestelling vrijdag binnen was gekomen en we hebben gestempeld tot 's avonds laat. Eerst heb ik m'n bestellingen in orde gemaakt en toen konden we gaan beginnen. 's Morgens vroeg waren Ankie en Hélène er al en 's middags kwam Caro erbij en later, omdat zij nog een high tea had met een vriendin, kwam Dieke erbij. Met Caro en Dieke samen hebben we lekker chinees gehaald.

Meiden, het was een topdag!

Mede omdat er twee bestellers van Stampin' Up! producten hun bestelling kwamen ophalen en één daarvan ook gezellig een paar uurtjes is blijven hangen! Mensen, wat hebben we gelachen!

Petra, het was gezellig dat je erbij was! We werden er helemaal blij van!

En dat is ook meteen  de filosofie van Stampin' Up! Vooral lol hebben met elkaar! Kijk maar eens naar het leuke filmpje wat er gemaakt is voor de SU conventie van 2012. 

Ik wens jullie nog een gezellig zondag verder!

groetjes van een blije Maaike






6 opmerkingen:

  1. inderdaad grappig die filmpjes. moeten jullie ook naar usa voor dit soort dingen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Eve, nou, wanneer iedereen genoeg blijft bestellen, dan mogen we volgend jaar misschien wel naar Utah, waar de fabriek staat van SU. Maar ... ik heb geen idee hoeveel de omzet dan moet zijn geweest, dat verdien je niet zo maar hoor!
      groetjes, Maaike

      Verwijderen
  2. Het was inderdaad een super dag Maaike! Het is fijn om zulke vriendinnen te hebben. Ik heb ook vandaag zitten "spelen" met m'n nieuwe SU spulletjes... en werd daar weer zó blij van ;-)
    Het resultaat laat ik snel op m'n blog zien.

    Liefs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow Hélène, ik heb net het resultaat zitten bewonderen op je blog en ik werd er weer helemaal blij van!
      liefs, Maaike

      Verwijderen
  3. Ha Maaike en andere vriendinnen. Het was zeker gezellig. Heerlijk om terug te kijken, zeker als ik straks een poosje helemaal niets kan doen. Ook ik heb gisteravond nog heel even zitten spelen met mijn nieuwe stempels. Ik moest nl. een kaartje maken voor aan een bos bloemen en dat heb ik gedaan met die vogeltjes stempel. Helaas was het te donker om het kaartje te fotograferen en het moest vanochtend al vroeg mee. Dus helaas kan ik jullie dit kaartje niet laten zien. Maar mocht ik morgenmiddag nog even in de gelegenheid zijn zal ik zo'n zelfde kaartje maken en fotograferen want het was wel errug leuk en ook leuk om op bijv. een kadootje te plakken. Hoop jullie snel weer te zien. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ankie, gelukkig dat jij het ook naar je zin hebt gehad! En wat een productie had jij zeg, wel drie kaarten! Ik zal ze morgen op de foto zetten en dan op dit blog plaatsen hoor! Vandaag kwam het er even niet van, ik ben versleten! Maar wel heel errug blij geworden ervan. ;-)
      liefs, Maaike

      Verwijderen