maandag 8 oktober 2012

Het Stampin' Up! avontuur is begonnen!

Even een berichtje vanuit Rotterdam.
Zoals jullie allemaal inmiddels wel weten ben ik gestopt met mijn webwinkel Scrap My Dream, omdat ik graag voor Stampin' Up! wilde gaan werken.
Nu, de kogel is door de kerk! Ik heb me zojuist ingeschreven als onafhankelijk demonstratrice voor Stampin' Up!

Vanaf nu kunnen jullie dan ook Stampin' Up! artikelen bij mij bestellen. Ik gebruik hiervoor een apart emailadres, nl. stampmydream@gmail.com
  
Mocht je nu zelf ook demonstratrice willen worden, dan kan dat ook. Op dit blog staat aan de rechter zijkant een link, waarmee je dit kunt doen. Natuurlijk zal ik je alle informatie en begeleiding geven die je nodig hebt hiervoor!

O ja, deze week heb ik een leuke actie. Wanneer je nu een bestelling plaatst voor Stampin' Up! artikelen, ga ik aan het begin van de volgende week de verdiende hostess sets, die normaal gesproken bij een party weggegeven worden, verloten onder de bestellers.

Bij een bestelling van meer dan 100 euro ontvang je als beloning gratis de jaarlijkse catalogus en de mini holiday catalogus erbij! 

Ik wens iedereen een fijne dag verder!
Maaike de Ridder-Sack
onafhankelijk demonstratrice voor Stampin' Up!

8 opmerkingen:

  1. Ha Maaike gefeliciteerd met het demonstatrice-schap. Ik weet hoe lang je dit al wilde. Ik ben zeker je eerste klant en natuurlijk je DT lid. Groetjes en heel veel succes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ankie, ja, m'n lang gekoesterde wens is in vervulling gegaan! Groetjes Maaiike

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat je maar veel mag verkopen!! Heel veel succes en plezier!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!... wat ontzettend leuk dat je nu "eindelijk" aan de slag kan. Ik ga vanavond mijn bestelling compleet maken (lastig kiezen).... en dan mail ik hem aan je.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij ook bedankt Helene, ben benieuwd wat jij gaat bestellen! Groetjes, Maaike

      Verwijderen
  4. Wat super voor je dat het nu eindelijk is begonnen, jouw nieuwe avontuur!
    Ik wens je veel goede verkoop, maar bovenal heel veel plezier!
    En ook ik ga bestellen deze week, want ik vind het idee van de virtuele party wel heel leuk!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Dieke! Ik heb zojuist m'n starterspakket al binnen gekregen, dus het feest is écht begonnen! Leuk dat je ook gaat bestellen!
      groetjes, Maaike

      Verwijderen